Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Η ανάλυση

Μη με κοιτάς έτσι.Σε παρακαλώ.Είναι πολύ δύσκολο λέω ο εγωιστής.Μη με κοιτάς.Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι.Δεν το έχω συνηθίσει.Δεν μπορώ να μου λες ότι έκλεγες όλο το βράδυ από τους πόνους.Εγώ σε θυμάμαι μόνο να μου προσφέρεις γλυκά.Γλυκά και ένα ποτήρι νερό.Εγώ τί;

Ναι εγώ είμαι που τα λέω αυτά.Εγώ που θέλω να σκέφτομαι πως θα είμαι δίπλα σου και ας μην είμαι σίγουρος.Εγώ που μπήκα στο σπίτι και είχα κρύψει τις μπύρες βαθιά στις τσέπες.Να μην δείξω αδυναμία.Εγώ ο μόνιμος ψεύτης.Που το παίζω νηφάλιος και δεν βλέπω τα πλήκτρα.Εγώ που έπεσα και μιλάω μόνο για μένα.Ενώ εσύ κλαις.Είσαι λίγο καλύτερα από χθες αλλά πάλι πονάς.Και πονώ διπλά γιατί είμαι εγωιστής.Παλιομουνόπανο που θα ξεφύγω και πάλι...

...με μία αληθινή ιστορία...

...έτσι για πλάκα...για να μην βλέπω...

Η ακόλουθη είναι μια πραγματική ερώτηση που δόθηκε πριν xρόνια sτο Μετσόβειο Πολυτεχνείο στο τμήμα χημικών μηχανικών. Η απάντηση ήταν τόσο εμβριθής ώστε ο καθηγητής την τοιχοκόλλησε στον πίνακα ανακοινώσεων και έκτοτε έχει γίνει θρύλος.

Ερώτηση:

Η κόλαση είναι εξώθερμος (αποδίδει θερμότητα) ή ενδόθερμος;(απορροφά θερμότητα);
Οι περισσότεροι φοιτητές τεκμηρίωσαν τις απαντήσεις τους χρησιμοποιώντας τον νόμο του Boyle,(τα αέρια ψύχονται όταν εκτονώνονται και θερμαίνονται όταν συμπιέζονται) ή κάποιο παραπλήσιο φυσικό νόμο.

Ένας όμως φοιτητής, έδωσε την ακόλουθη απάντηση:

Αρχικά, πρέπει να ξέρουμε πως μεταβάλλεται η μάζα της κόλασης, συναρτήσει του χρόνου.'Aρα, πρέπει να γνωρίζουμε τον ρυθμό μετακίνησης των ψυχών πρός την κόλαση καθώς και τον ρυθμό αποχώρησης από αυτήν.Πιστεύω πως ασφαλώς μπορούμε να υποθέσουμε ότι άπαξ και μία ψυχή εισαχθεί στην κόλαση,δεν θα αποχωρήσει ποτέ.Έτσι λοιπόν, καμία ψυχή δεν φεύγει.Όσο για τον αριθμό των ψυχών που εισέρχονται στην κόλαση, ας εξετάσουμε τις διάφορες θρησκείες που υπάρχουν στον κόσμο σήμερα.Μερικές από αυτές τις θρησκείες,διακηρύσσουν ότι όσοι δεν είναι μέλη τους,τους περιμένει η κόλαση. Εφ' όσον υπάρχουν περισσότερες από μία τέτοιες θρησκείες και οι άνθρωποι δεν ανήκουν σε περισσότερες από μία θρησκείες, προκύπτει ότι όλες οι ψυχές,πηγαίνουν στην κόλαση.Λαμβάνοντας τους ρυθμούς γεννήσεων και θανάτων ως έχουν,Μπορούμε να αναμένουμε ότι ο αριθμός των ψυχών στην κόλαση,αυξάνεται με εκθετική μορφή.Τώρα, παρατηρούμε τον ρυθμό μεταβολής του όγκου στην Κόλαση διότι ο νόμος του Boyle ορίζει ότι προκειμένου η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση να παραμείνουν σταθερές,ο όγκος οφείλει να αυξάνεται καθώς προστίθενται ψυχές.
Αυτό μας δίνει δύο πιθανότητες:

1. Αν η κόλαση διογκούται με ρυθμό μικρότερο από τον ρυθμό εισαγωγής των ψυχών σε αυτήν,τότε η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση θα αυξάνεται έως ότου αυτή εκραγεί.
2. Βεβαίως, αν η κόλαση διογκούται με ρυθμό γρηγορότερο από τον ρυθμό εισόδου των ψυχών σε αυτήν,τότε η θερμοκρασία και η πίεση θα μειώνονται έως ότου η κόλαση παγώσει.

Τι από τα δύο ισχύει λοιπόν:
Αν αποδεχθούμε αυτό που είπε κάποια πρώην μου προς εμένα,κατά την διάρκεια του πρώτου έτους, ότι
"...θα κοιμηθώ μαζί σου όταν παγώσει η κόλαση..."και συνυπολογίσω το γεγονός ότι συνεχίζω να μην έχω πετύχεινα έχω σεξουαλικές σχέσεις μαζί της, τότε η 2η πιθανότηταδεν μπορεί να ισχύει και έτσι, είμαι σίγουρος ότι η κόλασηείναι εξώθερμη και δεν θα παγώσει."

Ο φοιτητής έλαβε το μοναδικό 10 !!

29 σχόλια:

maria λεμονατη! είπε...

ουαου, εχω εντυπωσιαστει!
πραγματι, ο φοιτητης ηταν πανεξυπνος.
για να το κατεχω το κειμενο καλα πρεπει να το ξαναδιαβασω καθως υπαρχουν και προσωπικοι λογοι θα ηταν καλο να σου δωσω μια εμπεριστατωμενη αποψη.
θα προσπαθησω να βαλω και τα μεγαλα μεσα (τον αντρα μου τον μαθηματικο)
καλημερα!

mamma είπε...

Μικρέ μου, τώρα το είδα το ποστ :-(
Σε φιλώ :*

Zaphod είπε...

Χμμμ το εχω δει ως θέμα στην Οξφορδη, στο ΜΙΤ, στο Πολυτεχνείο....πλάκα έχει πάντως....

Ξέρει κανείς μήπως γιατι δεν υπάρχει Αι Βασίλης;;;

KitsosMitsos είπε...

Την έχω ακούσει και παλιότερα την ιστοριά, αλλά εξακολουθεί να είναι καταπληκτική! Αληθινή ή μη, δεν έχει σημασία! Η σύλληψη είναι όλα τα λεφτά!

Laplace είπε...

καταπληκτικη ιστορια!

island είπε...

Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ που δεν αναφερθήκατε στη πρώτη μου κατάθλιψη.Είναι προσωπική στιγμή και δεν θα μπορέσω να απαντήσω.

@maria λεμονατη!

Βάλε και τον μαθηματικό άντρα σου και πες μας τί είπε μόλις το διάβασε.Αλλά πές μας και εσύ τι σκέφτηκες.Ευχαριστώ που πέρασες.

@mamma

Και εγώ σε φιλώ μάμα. :*

island είπε...

@Zaphod

Γειά σου συναγωνιστή...Μπορώ να σου πω πως οι ξένοι μας αντιγράφουν...Είδες η ελληνική φυλή μυαλό που έχει;;;

Όσο για τον Άγιο Βασίλη που δεν ξέρουμε ακόμα από πού είναι(ποιός κακοήθης σου είπε ότι δεν υπάρχει;),σύμφωνα με έγκυρες έρευνες(και πληροφορίες) εθεάθει εις την Σαλόνικαν με έναν καινόν(εκ του καινούριον)ελικόπτερον να κάνει τον καραγκιόζη εις τα πλήθη και εκείνα να επεφημούν.Τέτοιον θέλουν τέτοιον έχουν...θα τους αλλάξω εγώ γνώμη;

island είπε...

@KitsosMitsos

Είναι όλα τα λεφτά αγαπητέ....όπως το είπες...την καλησπέρα μου

@laplace78

Θενκς μάι φρέντ(για να μην ξεχνάμε και την μητρική μας γλώσσα).

Zaphod είπε...

Γιατί ο Άι Βασίλης δεν υπάρχει πια

Skouliki είπε...

βρε πουλακι μου δεν σου εχω πει να μην βριζεις ....απαπαππα


ασταδιαλα βρισεεεε και λιγακι ντε



σημ η διχασμενη μου προσωπικοτητα ειναι λογω ελλειψης φαρμακου

Μ είπε...

Καλημέρα! Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω προσπαθώντας να θυμηθώ και λίγο από Φυσική...
Απίστευτο μυαλό ο φοιτητής! Μπράβο για την φαντασία του και την ορθή (εκτιμώ) εφαρμογη των φυσικώ νόμων.

patsiouri είπε...

Τέλειο!!!!!

mata_ntomata είπε...

η πρώτη σας κατάθλιψη είναι πιο ενδιαφέρουσα από τη δεύτερη... και ναι τα εγωιστικά μουνόπανα ξεφεύγουμε και πάλι!

(και σαφώς δεν απαντάμε σε προσωπικές στιγμές...)

+ Ευλογημένο να'ναι... +

Lily είπε...

lololol SOuPeR!!

island είπε...

@Zaphod

Γιατί στη θέση του Άγιου δεν ήταν ο Ψωμιάδης;Να γλιτώαμε μια και καλή.

Υπέροχο το κείμενο...φοβερό...έγραψες συναγωνιστή και μόνο που το βρήκες.
Την καλησπέρα μου

island είπε...

@skouliki

Αχ σκουλικάκι δεν πορώ να μην βρίζω.Είναι στη συνταγή που μου έδωσε ο γιατρός...Θέ και εσύ για να καθαιρέσεις την άλλη προσωπικότητα;

@Μαρία Κ.-Π.

Και εγώ για ορθή την κ΄βω αλλά δεν παίρνω και όρκο.Καλησπέρα

@patsiouri

:)

island είπε...

@mata_ntomata

Ξεφεύγουμε αγαπητή μέχρι να γυρίσουμε στο ίδιο σημείο.Ίσως να μην είναι τόσο γκρίζο.Χαίρομαι που συμφωνούμε στην μη απάντηση των προσωπικών(τουλάχιστον προς το παρόν).

+ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΈΝΑ+

@Lily

Φαντάσου να είχε και κάμερες η κόλαση...της κολάσεως θα γινότανε!!!Καλησπέρα...

Ra Ma είπε...

Θέλει ψυχή να εκδίδεις τον εαυτό σου και αυτό είναι μάλλον καλό.

Λοιπόν (ας πούμε ότι δεν έγραψα το παραπάνω), αυτός ο συνδυασμός της επιστήμης, της καθημερινότητας και του μυαλού που μπορεί να τα κουμαντάρει με τρελαίνει...

Καλημέρα.

Unknown είπε...

Γαμάάτο!

maria λεμονατη! είπε...

update:η ομαδα μας συσκεπτεται και θα ειναι συντομα κοντα σας.
δεν σας ξεχασαμε απλα το καλο πραγμα αργει να γινει.
(καμμια εκρηξη στον εγκεφαλο μη γινει απο την πολυ σκεψη...)

tzonakos είπε...

...κάτι κρατάς μέσα σου εσύ.
Η ετσι μου φαίνεται. Κανόνισε να το βγάλεις σωστά, ωστε να μην εκραγείς σαν κάποια κόλαση.
Να το υποσχεθείς σε σενα.

Skouliki είπε...

χρονια πολλα ..... και καλη χρονια

φιλακιααααααααααα

KitsosMitsos είπε...

Πέρασα για τις ευχές μου για τις γιορτές. Χρόνια πολλά και πάνω απ'όλα με υγεία, γιατί αυτό είναι το σημαντικότερο. Καλά να είμαστε, λοιπόν.
Την καλησπέρα μου.

island είπε...

@Radio Marconi

Καλώς ήρθες φίλε.Δεν θέλει ψυχή αλλά ώρες ώρες δε μπορείς να κάνεις και αλλιώς.Ας πούμε ότι δν το είπα αυτό...Καλησπέρα

@Inner silence

Γειά σου φάτσα...θενκς :)

@maria λεμονατη!

Ελπίζω η ομάδα σου να βγάλει καλό αποτέλεσμα...Και να προσέχετε τις εκρήξεις...μην σας πάνε μέσα και για τρομοκράτες...Καλησπέρα

@tzonakos

Γειά σου φίλε τζονάκο...Το βγάζω σιγά σιγά...σαν χύτρα ταχύτητας...δεν έχω φόβο για εκρήξεις...έχω βαλβίδα ασφαλείας(φτάνει να μην μπουκώσει!!!)

@skouliki

Χρόνια πολλά σκουλικα-Ντόρα...ν περάσεις καλά αυτές τις μέρες(και μην την διαλύσεις την Σαλόνικα!!!)

@KitsosMitsos

Ότι είπα στο σκουλίκι ισχύει και για σένα...οι ευχές ανταποδίδονται...να το προσέχεις το σκουλίκι εκεί πάνω....καλησπέρα

foteinoula είπε...

ουάου!καλώ δημοσίως αυτό το φοιτητή να με βρει! :D

island είπε...

@foteinoula

Θα σε έβρισκε αλλά ψάχνει τη λύση ακόμα για την γκόμενα που ευθύνεται για την απάντηση της κόλασης....Καλησπέρα φωτεινούλα

maria λεμονατη! είπε...

η ομαδα ειναι ετοιμη να καταθεσει το πορισμα της:
καταρχην δηλωνουμε για μια ακομη φορα τον θαυμασμο μας προς τις πνευματικες ικανοτητες του φοιτητη και το ξουραφενιο του μυαλο.
με αφορμη την πνευματικη τροφη που μας χαρισε εκφραζουμε μερικες σκεψεις...
-αναρωτιομαστε για το αμα οι ψυχες εχουν μαζα ή οχι. κατι ακουγεται οτι ζυγιζουν 21 γραμμαρια αλλα αμα δεν εχουν καθολου μαζα;

-το τελευταιο του συμπερασμα μας μπερδεψε. λεει οτι η κολαση ειναι εξωθερμη και γι'αυτο δεν θα παγωσει. μαλλον το αντιθετο πρεπει να ισχυει, δηλ. οτι η κολαση δεν θα παγωσει αν ειναι ενδοθερμη...

- η δικη μας θεωρια ειναι οτι η υπερθερμανση του πλανητη ειναι ισχυρη ενδειξη οτι η κολαση θερμαινεται ολο και περισσοτερο.

island είπε...

@maria λεμονατη!

Δύο παρατηρήσεις:
Α..Το ότι είναι εξώθερμη δεν σημαίνει ότι θα παγώσει.Το ότι δεν θα παγώσει το αποδίδει στο ότι δεν του έχει κάτσει ακόμα η γκόμενα.

Β..Η ψυχή έχει 21 γραμμάρια;Πολύ καλή ταινία αγαπητή.


Άρα εμείς ζεσταίνουμε την κόλαση;Μάλλον...μήπως την χρειαζόμαστε;Ευχαριστώ για τον χρόνο τον δικό σου και του άντρα σου.Ο επόμενος χρόνος ελπίζω να είναι όπως τον επιθυμείς.Τα χρόνια μου πολλά και σε σένα και στον άντρα σου..

Talisker είπε...

που διαολο αφηνουμε σχολια στο δυο ετη μετα ποστ;;;;;;

εεεεε!!!;;;;;;
εχετε βαλθει να με κολασετε με τοσα πανε ελα!!! τεσπα!!

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΙ ΕΜΕΙΣ:)

να ειστε καλα!!!!