Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

Για την Μ.


ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ


06/08/2006



Το πάθος μου σταύρωσες
εκείνο το βράδυ.
Κείνο το βράδυ που τα μάτια σου
περιέβαλαν τη σκιά μου.
Μία σκιά περιεκτική σε είδωλα.

Το ήθος μου τσάκισε
εκείνο το βράδυ.
Κείνο το βράδυ που τα χείλη σου
αγκάλιασαν το πρόσωπό μου.
Ένα πρόσωπο περιεκτικό σε γένια.

Η ψυχή μου δάκρυσε
εκείνο το βράδυ.
Κείνο το βράδυ που το μυαλό σου
δεν συμβάδιζε με τον λόγο σου.
Έναν λόγο περιεκτικό σε ατέλειες.

Το πλήθος μου μίλησε
εκείνο το βράδυ.
Κείνο το βράδυ δεν έβαζα κανέναν
στον στοχασμό μου.
Έναν στοχασμό περιεκτικό με σένα.


"Τυχαία" έπεσε το βλέμμα μου πάνω σε αυτό το ποίημα χθες το βράδυ.Μία μεγάλη ιστορία από αυτές που μένουν.Είμασταν φίλοι κολλητοί που ίσως και να εξελίχθηκε η σχέση ίσως και όχι.Έπειτα από ένα απροσδόκητο περιστατικό δείλιασα και έκανα να της μιλήσω 6 χρόνια ενώ με είχε ανάγκη.Δεν με συγχώρησα ποτέ.Βρεθήκαμε τυχαία στο δρόμο πριν από 2 χρόνια.Είπαμε να βγούμε και βγήκαμε.Υπήρχε η ίδια χημεία τουλάχιστον στην παρέα.Σαν κολλητοί.Σαν να μην είχε περάσει ούτε μία μέρα.Εγώ όμως την ήθελα ακόμα.Με απομάκρυνε άτσαλα μετά από κάποιες μέρες από τα λόγια μου ίσως μόνο από φόβο.Και την είδα την ιστορία στον ύπνο μου χθες το βράδυ.Μετά από έναν χρόνο.Στο ξεκίνημα του ονείρου ήταν η πρωταγωνίστρια,η συνέχεια το φιλί της,και αργότερα οι ενδοιασμοί.Δεν νομίζω να ξαναμιλήσουμε αλλά έχω ανάγκη να βγάλω στη φόρα το παραπάνω που γράφτηκε εκείνο το βράδυ.
Την φωτογραφία την τράβηξα φέτος το καλοκαίρι στην Πέτρα της Λέσβου και ουδεμία σχέση έχει με την ιστορία.

36 σχόλια:

Skouliki είπε...

εκεινο το βραδυ εμεινα στην αναμνηση του πριν κοχλαζοντας για το αυριο

Humma Kavula είπε...

Κατάφερες να με συγκινήσεις άτιμο. Έιλικρινά δε ξέρω αν φταίει το ποίημα ή η πρόσφατη εμπειρία χωρισμού, αλλά όπως και να χει δε θα γινόταν αυτό αν το ποίημα δεν άξιζε. Μπράβο!

island είπε...

@skouliki

Κάπως έτσι κοχλάζω για το αύριο.Μένοντας με μία ανάμνηση ή πιο σωστά ξυπνώντας τα φαντάσματα.Καλησπέρα στριφογυριστή κούκλα!!!

@humma kavula

Σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια.Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το ποίημα αν και είναι αυτούσιο όπως το έγραψα χωρίς καμία διόρθωση.Σίγουρα παίζει ρόλο και η εμπειρία του χωρισμού σου.Όλα παίζουν ρόλο.Την καλησπέρα μου...

pietà είπε...

Αυτές οι ιστορίες είναι καλύτερα να μένουν όνειρο ή μήπως πρέπει να τις κυνηγάμε;;;

Δεν θα μάθω ποτέ...

fpboy είπε...

Να τις κυνηγάμε , να τις κυνηγάμε...

Παπαρούνα είπε...

http://bp3.blogger.com/_qerxvljPmD8/Rs8BCb5Nk4I/AAAAAAAAAcI/BrSJkwcQ3sE/s1600-h/DSCN2585.JPG

:p

admin είπε...

Μίλησέ της πάλι ή προχώρα μπροστά.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως μία ειλικρινής και ανοιχτή ζητήτηση θα ήταν καλύτερη;

mamma είπε...

Καλημέρα μικρέ μου.
Μην κυνηγάς φαντάσματα. Ή μίλα της ή ξέχνα την.
:-*

Utopia είπε...

Φαίνεται, πως όλοι κάνουμε τα ίδια λάθη...

Ellie είπε...

Αρχικά μπήκα να πω μια καλησπέρα... και μετά διάβασα το ποίημα... είναι άσχημο να μένουν απωθημένα!! Και καλύτερα να ξεκαθαρίζεις το τοπίο, να κλείνεις κεφάλαια και να προχωράς μπροστά παρά να προχωράς μπροστά απλά προσπαθώντας να ξεχάσεις...!Γιατί δεν θα μπορέσεις να προχωρήσεις εύκολα, πάντα κάτι θα σε κρατάει πίσω!

roadartist είπε...

Μου αρέσει που ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν!!!!!!!!! :))

island είπε...

@pietà

Ότι προστάζουν τα μέσα.Αλλά δεν ξέρω τί προστάζουν.Καλησπέρα.

@fpboy

Ορισμένες φορές αυτό κάνω αγαπητέ.Άλλες με επιτυχία και άλλες χωρίς.Ευχαριστώ που πέρασες

@παπαρούνα

Έχω να δηλώσω ευθαρσώς ότι είσαι μία κλέφτρα αγαπητή.Κλέβεις την μαεστρία μου και την υποδεικνύεις για δικιά σου.Όταν σου κάνω το τραπέζι θύμισέ μου να σου ρίξω και ποντικοφάρμακο!!!Και ας χάσω την ομορφιά σου...Την καλησπέρα μου.

tzonakos είπε...

Θα μπορούσε να ειναι για μια κάποια κάποτε δική μου Μ.

Παπαρούνα είπε...

ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟ, μίστερ άιλαντ!! Έχω την αχ και βουχ για μάρτυρα. Πλανάσαι οικτρά αν νομίζεις ότι είσαι μόνον εσύ ταλεντάκι στις φωτο!!! :ΡΡ

Ψάξε καλύτερα το αρχείο σου και δε θα τη βρεις.







Ακου εκει "κλέφτρα".

Μού θες και τραπέζι!!Πφφ

island είπε...

@mafioza

Καλησπέρα μαφιόζα.Της μίλησα πριν ένα χρόνο αλλά είχε άσχημη εξέλιξη και τέλειωσε.Προχωράω.Δεν την σκεφτόμουν(έχω να το κάνω 8 μήνες περίπου)απλά ήρθε το ποίημα που δεν θυμόνουν(όσο αφελές και αν ακούγεται)για ποιόν το είχα γράψει και την είδα στον ύπνο μου το ίδιο βράδυ.Μπορεί αν μην την έχω αποτάξει τελείως από μέσα μου γιατί μας συνδέουν παλιά πολύ άσχημα γεγονότα που δεν νιώθω άνετα να συζητήσω.Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες.Καλώς ήρθες

@stalagmatia

Είναι η πιό σωστή λυση αυτή που δίνεις σταλαγματιά και την έχω κάνει πράξη...και προχωράω...Ευχαριστώ που πέρασες

@μάμμα

Γλυκειά μου μάμμα κυνηγός φαντασμάτων είναι το δε΄τερο επάγγελμά μου και όταν δεν τα κυνηγάω εγώ με κυνηγάνε αυτά.Την καλησπέρα μου

island είπε...

@Utopia

Όλοι κάνουμε τα ίδια διαφορετικά λάθη.Καλώς ήρθες ουτοπία(αγαπημένη λέξη)

island είπε...

@Ellie

Τα κεφάλαια δεν κλείνουν σχεδόν ποτέ...πάντα κάτι μένει,όχι μεγάλο να σε κρατάει πίσω αλλά και μία ανάμνηση είναι κάτι που μένει.Καλώς ήρθες.

@roadartist

Όλοι νιώθουν αλλά της μοδώς! είναι να το κρύβουν.Όλοι θέλουν να δείχνουν αδισόπητοι.Καλώς ήρθες

island είπε...

@tzonakos

Είναι μικρός κόσμος φίλε τζονάκο να και δεν θα ήθελα να έχεις παρόμοια ιστορία.Την καλησπέρα μου

mamma είπε...

Βάλε μια επαγγελματική κάρτα στο προφίλ σου ντε, να ξέρουμε που να απευθυνούμε όσοι σε χρειαζόμαστε!!!
:-*

island είπε...

@παπαρούνα

Έχω να δηλώσω ότι ξέχασα να ψεκάσω και έχουν μείνει κάποιες παπαρούνες ζωντανές.Να ζητήσω συγνώμη από τους φίλους φίλες επισκέπτες.Θα το κάνω σύντομα.

Αγαπητή παπαρούνα.Ήδη έχω ξεκινήσει διαδικασία για το δικαστήριο.Αν φέρεις ειδικά την αχ και βουχ για μάρτυρα την έχω σίγουρη την νίκη.Ατήν χαζή την ανεβάζεις χαζή την κατεβάζεις(εγώ δεν έχω διαγνώση κάτι τέτοιο)πώς γίνεται να την φέρνεις ως παράδειγμα.

Το αρχείο μου είναι στη θέση του....για ψάξε καλύτερα το δικό σου!!!

ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΕς ΔΕΝ ΘΕΣ....ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

island είπε...

Έχω λοιπόν να δηλώσω(μιας και ξεκίνησα τις δηλώσεις ως άλλος πολιτικός)ότι τυγχάνει να έχει την ίδια φώτο με την δικιά μου και η αγαπητή παπαρούνα.Μετά από ενδελεχείς έρευνες προέκυψε πως αυτή που έχω ανεβάσει εγώ είναι δικιά μου και αυτή που έχει ανεβάσει η παπαρούνα(http://paparouna.blogspot.com/2007/08/blog-post_24.html) είναι δικιά της με ένα υπέροχο κείμενο ομολογουμένως...έχουν απλώς μία μικρή διαφορά....στης παπαρούνας η κοπέλα πάνω στο στρώμα είναι σε ευθεία γραμμή και κάθετη προς τον ορίζοντα ενώ στην δικιά μου η κοπέλα είναι λίγο πλαγιαστή.Γέρνει λιγάκι σαν το μυαλό μου...

Έτσι προς αποκατάστασης της αλήθειας...
Συγνώμη αγαπητή παπαρούνα...Δεν θα ψεκάσω στο μπλογκ!!!Αφού ξέρεις ότι χαίρομαι όταν σε βλέπω.

Skouliki είπε...

οεοοοοοοοοοοοοο

παω για υπνο και ειπα να ριξω μια γυροβολια

Oύρσουλα είπε...

Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο τελικά...

Το απωθημένο ή η απομυθοποίηση που μπορεί να έρθει μετά την ολοκλήρωση του απωθημένου μας ;;

Αυτό που ξέρω σίγουρα, είναι πως τα φαντάσματα μας κρατάνε δέσμιους και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά όπου ίσως μας περιμένει κάτι καλύτερο !!

Την καλησπέρα μου ποιητή Island...

Lily είπε...

Αχ!! Αυτά τα όνειρα!! Βλέπω και εγώ τελευταία έναν άνθρωπο στον ύπνο μου…που πλέον δεν υπάρχει στην ζωή μου….Περίεργη αίσθηση όταν ξυπνάς μετά από κάτι τέτοιο.

island είπε...

@skouliki

Ρίξε και άλλη μία και μην πας για ύπνο..Ρίχνε γυροβολιές όλη νύχτα

@Oύρσουλα

Η απομυθοποίηση μ την συγκεκριμένη έχει γίνει εδώ και καιρό.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....κοκκίνισα τώρα

@Lily

Δεν είναι η αίσθηση περίεργη όταν ξυπνάς αλλά η απορία...γιατί το είδα αυτό μετά από τόσο καιρό;Και είχε για το υπόλοιπο της ημέρας χαμένο...ευτυχώς μου περνάει την επόμενη.Την καλησπέρα μου

neropistolero είπε...

Δε βγαίνει άκρη με τα όνειρα.
Για να κάνουμε όλοι ίδια διαφορετικά λάθη, θα είναι φαίνεται μέρος της ίδιας και διαφορετικής ανθρώπινης φύσης μας.

island είπε...

@Neropistolero

Αρχίζεις και το πιάνεις το νόημα φίλε μου.Καλημέρα

foteinoula είπε...

έχω νιώσει έτσι. ακριβώς. και είμαι σίγουρη ότι έχω κάνει και κάποιον άλλον να νιώσει έτσι.

και πάντα το μετανιώνω. έτσι κάθε φορά λέω να μιλήσω. αυτό δεν είναι το καλύτερο???

island είπε...

@foteinoula

Καλησπέρα.Το καλύτερο φυσικά και είναι να μιλήσεις.Αλλά όταν ο άλλος δεν το δέχεται με τον τρόπο του τότε ίσως πρέπει να κάνεις την πάπια.Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις.Αλλά εγώ έμαθα.

Καλώς ήρθες

Skouliki είπε...

οεοοοοοοοοοο ..


το ζωον ηρθε να πει γεια

island είπε...

@skouliki

Γειά σου φάτσα...

KitsosMitsos είπε...

Για να μη μένω με τις αμφιβολίες, προσπαθώ να τις κάνω τις απόπειρες και ας χάσω.
Τουλάχιστον δε θα μετανιώνω γιατί δεν προσπάθησα...

island είπε...

@KitsosMitsos

Μαζί σου αγαπητέ.Ευχαριστώ που πέρασες

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

ωραιο.


υποθετω οτι το ονομα της ειναι ομορφο.

δεν ξερω γιατι.
ισως γιατι αρχιζει καπως ετσι

Μ.

island είπε...

Κάπως έτσι ξεκινάνε πολλά ίδια ονόματα.Το συγκεκριμένο όντως είναι όμορφο.Καλώς ήρθες