Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

Παράκρουση

Μετά από την πάσα που μου έκανε η mamma δεν μπορούσα παρά να πιάσω την μπάλλα και να προσπαθήσω να βάλω γκολ.Σαν μεγάλο ψώνιο που είμαι λοιπόν θα ήθελα να δω το λογότυπό μου ακριβώς έτσι:






Και αν δεν έβαλα γκολ τότε παίρνω την μπάλα και την κάνω πάσα στους Άει σιχτίρ, στην Μαρία με τα λεμόνια,στην Ούρσουλα στην Crucilla και στον Βράχο.



A....Και να μην το ξεχάσω(ξεχνιέται;) ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΟΜΠ ΤΟΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙ. Δεν με νοιάζει ακόμα και αν κάνει παρτούζα με τον ΜΠΟΜΠ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ή και με τον ΜΠΟΜΠ ΜΑΡΛΕΪ.Δεν μου καίγεται καρφί αν τον παίρνει απο όλους τους πόρους.Θέλει λέει το ΕΣΡ να διακόψει την μετάδοση της εκπομπής γιατί στο επεισόδιο 29 είχε σκηνές βίας αλλά και επειδή(αυτό το έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους τα καθίκια)αναπαράγει λανθασμένα σεξουαλικά πρότυπα με την πολύ παρέα που κάνει με τον καλαμάρη και τους άλλους!!!Η τελευταία γνωμάτευση ακούγεται πολύ έντονα στην Αμερική και στην Τουρκία.



Γι αυτό πληρώνω την ανεξάρτητη χουντική αρχή των ραδιοτηλεοπτικών φρονημάτων;Για να κοιτάει από την κλειδαρότρυπα πότε θα κάνει παρτούζα ο Μπόμπ;Θα έπρεπε να ντρέπονται που σκέφτηκαν να κλείσουν τον Μπόμπ και αφήνουν να αλωνίζουν όλα τα τσουλιά που έχουν μαζέψει κάτι άλλα τσουλιά μεσημεριανών τηλεοπτικών αυνανισμών. Όλες αυτές τις αγάμητες που μολύνουν τον εγκέφαλο των παιδιών που δεν έχουν την αίσθηση της επιλογής ακόμα και αντί να μιλάνε για κάποιο επιμορφωτικό θέμα στα παιδιά μιλάνε για τα ούφο της Δρούζα που απαγάγανε τους καλεσμένους της Λαμπίρη και πήγαν καπνίσαν χόρτο στην Κρήτη(εκεί που πηδιόταν ο γκόμενος της συνηφάδας της Τατιάνας).


ΥΓ. Γαμώ το σπίτι σας γαμώ κωλοαμερικάνοι...(Τζιμάκος)

50 σχόλια:

an205 είπε...

Ναι κι ο ΜΠΟΜΠ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ είναι αδελφή κι ακούει VILLAGE PEOPLE - YMCA......
Ου να μου χαθήτε...
Επειδή εσείς σκουπίζεται με σφουγγάρι τα μαλακά οπίσθια σας νομίζεται ότι όλα τα σφουγγάρια είναι ίδια....

island είπε...

Φίλε μου δεν πιστεύω να τα λες σε μένα....και εγώ μαζί σου είμαι

Zaphod είπε...

Kαλά ο Μπομπ είναι λούγκρα και το ξέρουμε εδώ και χρόνια. Και επίσης το εργσιακό μοντέλο που πρωωθεί η σειρά είναι καπιταλιστικό - του - κερατά! Οπότε ποιος τον γαμεί τον Μπομπ και τον γκόμενο του έτσι και αλλιώς;

Anyway, βοηθα λίγο με το παιχνιδάκι. Το σπορ είναι που θέλω να δω το σήμα μου;;;;
Ή πως θέλω να είναι ;

love&kisses
i am so fucking drunk - μεσημεριάτικα κιόλας
zaphod

island είπε...

@Zaphod

Καθώς και η Τατιάνα και ΣΙΑ δεν είναι η τα παίρνω όλα από παντού αλλά η σύγχρονη ταπεινή ελληνίδα που προωθεί τα αγνά της θέματα με αγνές προθέσεις.Σαρώνεις αγαπητέ.

Το παιχνίδι δεν ξέρω ακριβώς τι πραγματεύεται.Μου το έστειλε η mamma όπου έχει παραλλάξει μία διαφήμιση και έχει βγει καλό.Έτσι και εγώ άλλαξα λίγο μία αφίσα των green day που είναι και φαβορίτα συγκρότημα.

Βασικά βγάζεις μία φωτογραφία για το πως θα ήθελες να είναι το λογότυπο σου στο μέλλον ή στο μυαλό σου.Ε και εγώ θα ήθελα την επιτυχία και τα λεφτά των green day.(Τί ώρα;)

love&kisses και σε σένα και αγωνιστικούς χαιρετισμούς.Πάω και εγώ να πιω και να δω την Πανάθα στο μπάσκετ...Αναμένω την ιδέα σου στο παιχνίδι πράξη...

Zaphod είπε...

Θα σας γίνει το θέλημα εν καιρώ το δέοντι!

Τώρα προεχει ο ύπνος δίότι later πρέπει να είμεθα φρέσκοι και αποδοτικοί....ες αυριον (έστω μεθαυριον) τα σπουδαία!

fpboy είπε...

Δυστηχώς ,η φάση με τον σφουγκαράκη δείχνει πόσο επικίνδυνοι είναι κάποιοι λάθος άνθρωποι σε λάθος θέση !

mamma είπε...

@mamma
Έχω πέσει και χτυπιέμαι από τα γέλια.
--------------------------------
....
i am so fucking drunk - μεσημεριάτικα κιόλας....

....
Το παιχνίδι δεν ξέρω ακριβώς τι πραγματεύεται....
---------------------------------
zaphod
πες μας τι πίνεις, σε μας γιατί δε δίνεις. ;-)

Βρε καλό μου animal, άλλος πίνει κι άλλος μεθάει; Τον τίτλο στο ποστ μου, δεν τον διάβασες;
Που θα θέλατε να δείτε το λογότυπο του blog σας;
Πάντως και στο περίπου, μια χαρά τα κατάφερες!!!!

Lily είπε...

Ναι ρε ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης υπονομεύει την κουλτούρα και το επίπεδο της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας επειδή είναι αδελφή και χαζός. Ενώ πάλι εκπομπές καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος που προωθούν την τέχνη και αναδεικνύουν νέα ταλέντα όπως για παράδειγμα της Ανίτας Πάνια και έδωσε στα φώτα της Δημοσιότητας ταλέντα όπως ο Παρασκευάς με την γνωστή του επιτυχία : «Βας..Βας Βας..ο Παρασκευάς» και στον Κατέλη με την άλλη μεγάλη επιτυχία : « Δώτς μου δώτς μου.. δώτς μου το φιλί σου …τέλω..τέλω να ‘μια ο ερατσιτσού» τυγχάνουν σκληρής κριτικής από κακόβουλους τηλεθεατές (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου) ότι πρόκειται περί εκμετάλλευσης του χειρίστου είδους ανθρώπων με σοβαρά διανοητικά προβλήματα στο βωμό της τηλεθέασης . Και πρόκειται για πρώτης τάξεως ναρκωτικό για τα μυαλά των ανθρώπων που το παρακολουθούν και ειδικά των νέων παιδιών που το παρακολουθούν και κάνουν το μυαλό τους Σούπα με τέτοιες αηδίες
Όσο για την προσωπική ζωή του Μπόμπ του Σφουγγαράκη μπορώ να πω ότι ναι μπορεί να είναι και ελαφρός κρυφή όπως επίσης και ο Μελένιος από τα Στρουμφάκια αλλά τουλάχιστον δεν βγαίνει να σκούζει ξέφρενη….όπως ο κύριος Σερβουλόπουλος ούτε να απευθύνεται σε όλους τους άντρες φίλους του φωνάζοντας τους .. ΑΪ ΜΩΡΗ όπως ο κύριος Ψινάκης !!! ‘Οπότε και αδελφή να είναι ο αγαπημένος μας Μπόμπ τουλάχιστον αυτός είναι αξιοπρεπής!!!

maria λεμονατη! είπε...

κατι ηξερε η j.k. rowling που ξεμπροστιασε τον dambledor (ή οπως διαολε τον λενε) κατοπιν εορτης...

καλα τα λες island

δωστου να καταλαβει

ευχαριστω για την προσκληση

τωρα βεβαια πρεπει να παραδεχτω με μεγαλη ντροπη οτι δεν ξερω να κατασκευαζω αυτα που ολοι δειχνετε να ξερετε.

βρε μπας και ειμαι αλιεν και εχει δικιο η δρουζα;

an205 είπε...

Βλαδιβοστόκ!
Βλαδιβοστόκ, Βλαδιβοστόκ, η ώχρα των σπιτιών σου ξεφλούδισε κι έπεσε πάνω
στα πεζοδρόμια. Φύσηξε η περεστρόικα κι έγιναν ίσα και όμοια μέλη του
κόμματος παλαιά και μέλη κάποιας πόρνης, που για μια τσίχλα, ένα
μπλουτζίν πουλάει την ομορφιά της σ' εμπόρους καπιταλιστές, χοντρούς και
ματσωμένους.
Βλαδιβοστόκ, Βλαδιβοστόκ. Μαυρίζει η ψυχή μου έτσι που σε κατάντησαν ο
Γκορμπατσόφ κι ο Γέλτσιν.
Γαμώ το σπίτι σας γαμώ, κωλοαμερικάνοι!

Skouliki είπε...

ρε τρελλαμενο...

γουσταρω ....πες και για την kandy με την barbie.. και πες για το hot ζευγαρι της χρονιας μπαμπαστρουμφ με δρακουμελ

maria λεμονατη! είπε...

γιουχου
ειμαι χαρουμενη island
καταφερα να σταθω στο υψος των περιστασεων και να δημιουργησω.
εβαλα την τζιφρα μου πανω στα αντικειμενα που θα ηθελα να ειχα-κατασκευασει.
μαρεσει
μαρεσει
περνα να δεις :)

υγ. μια ανακουφιση την πειρα που οι πιθανοτητες μειωνονται να ειμαι εξωγηινη. μην μας παρει τα σωβρακα και η δρουζα.

island είπε...

@Zaphod

Θα περιμένω με περίσσια αγωνία εν Χριστό αδερφέ.Τα σπουδαία αύριο(ή και μεθαύριο)και φυσικά να κοιτάξεις το σήμερα(καθώς αναφέρει και η σχετική δυσφήμιση-διαφήμιση)

@fpboy

Οι Λάθος άνθρωποι είναι επικίνδυνοι σε κάθε θέση και καθώς φαίνεται έχουμε πολλούς από δαύτους.

@mamma

Καλή μου mamma.Ευχαριστώ για τα σχόλιά σου.Το έπιασα λίγο όμως το θέμα δεν μπορείς να πεις.Για περισσότερες διευκρινήσεις βέβαια μπορούν να αποτανθούν και σε σένα :)

island είπε...

@Όλους

Πώ να δω την πανάθα που χάνει τώρα γμτ και επανέρχομαι Δημήτριος με τις υπόλοιπες απαντήσεις

Μ είπε...

Την ίδια άποψη με την δική σου είχα και εγώ όταν διάβασα την είδηση για τον Μπομπ στο in.gr.
Για ακόμη μία φορά το ΕΣΡ έγραψε...
Λευτεριά στον Μπομπ!!!

island είπε...

@Lily

Αγαπητή Λίλυ.Ο μπομπ μπορεί να είναι ότι θέλει καθώς και ο Σεργουλόπουλος πως τον λένε.Αν λοιπόν είναι να κόψουν την εκπομπή των κινουμένων σχεδίων επειδή δεν υπάρχει αντίδραση από τα κινούμενα σχέδια ας κόψει και τον Σεργουτέτοιο.Αναρωτιέμαι όμως:Μήπως τα κινούμενα σχέδια παίζουν σε ώρα που κόβουν αρκετή θεαματικότητα από άλλες εκπομπές;Μήπως δεν τους καίει και τόσο το περιεχόμενο αλλά η ώρα;Μήπως;

@maria λεμονατη

Αν κοιτάξεις να φτιάξεις δύο πραγματάκια θα είσαι τέλεια.Μόνο φαντασία θέλει που αυτήν καλή μου την έχεις.Αναμένουμεμε αγωνία.

island είπε...

@an205

Πολλά πολλά ρισπέκτ στον Πανούση.Είναι φαβορίτα για μένα φίλε.Από εκεί φυσικά έχω πάρει και το απόσπασμα.

@skouliki

Για την Κάντυ με την μπάρμπυ δεν έχω να πω τίποτα.Με έχει καλύψει το έγκυρο ciao πλήρως.Βέβαια υπάρχει ένα ειδήλιο στο πουστόνησο Με τον μπαρμπαστρούμφ και τον γάτο του Δρακουμέλ.Μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω.
Καλώς ήρθες στο ταπεινό μου μπλογκ(μου αρέσει πολύ το λογότυπό σου)

@maria λεμονατη

Είδες που τα έλεγα;Θα μπω να θαυμάσω...α...και η Δρούζα σίγουρα θα σε περνάει για εξωγήινη.Αφού περνάει τον εαυτό της για σοβαρό άνθρωπο....(Από ποιό πλανήτη είσαι; )

@Μαρία Κ.-Π.

Το ΕΣΡ όχι μόνο έγραψε αλλά είπε και ελάλησε...έτσι δημοκρατικά,χουντικά και αξιοκρατικά.
Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω

Καλώς ήρθες και να περνάς

mamma είπε...

Μια χαρά το έπιασες το θέμα. Τι έκανε η πανάθα;

island είπε...

@mamma

Είδες μάμμα....τα κατάφερα...Η πανάθα εκεί που έχανε και έπαιζε άθλια τελικά πήρε την ισοπαλία...Κάτι είναι και αυτό με βάση την απόδοσή που είχαμε.Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.Τί κάνει ο μικρός;Διαολιές;

mamma είπε...

Για την ώρα κοιμάται, όμως όλο μουρμουράει και φοβάμαι πως θα έχουμε αγρύπνια

mamma είπε...

Και έχω τόσο πολύ ανάγκη σήμερα να είμαι λίγο μόνη.
Θέλω να σκεφτώ και δεν έχω όρεξη να νανουρίζω με τις ώρες ούτε να διαβάσω το ΝΕΜΟ ξανά και ξανά.

island είπε...

@mamma

Αν χρειαστεί διάβασμα ο μικρός δεν χρειάζεται ο ΝΕΜΟ.Πάρε ένα βιβλίο που σου αρέσει και διάβασέ του αυτό...Άντε να ξεκινήσει σιγά σιγά να παίρνει από την κουλτούρα της μαμάς....

Skouliki είπε...

και εγω μολις σε γνωρισα αισθανθηκα εναν ερωτα μια παράκρουση αλλα μετα θυμηθηκα οτι ειχα καιρο να παω τουαλετα

πουφ..αμα θες παπαρατσι σφυρα ..χω καλες πληροφοριες ..βλ.δουλυω σε τηλεοραση χαχαχα σε θαμπωσα??

mamma είπε...

_________________________________
...Άντε να ξεκινήσει σιγά σιγά να παίρνει από την κουλτούρα της μαμάς....
__________________________________

Πως τα λες!!!
Αν και όταν διαλέξει παραμύθι, δεν αλλάζει γνώμη με ΤΙΠΟΤΑ.

Θα το δεις όταν έρθει με το καλό η σειρά σου.

island είπε...

@skouliki

Αγαπητό σκουλίκι.Να σε πληροφορήσω ότι οι μεγαλύτεροι έρωτες βγαίνουν από την τουαλέτα(αν έχεις διαβάσει το βιβλίο τα μαύρα φεγγάρια του έρωτα θα καταλάβεις :Ρ )

Εγώ πάλι δεν δουλεύω για την τηλεόραση αλλά δουλεύω την τηλεόραση.Δεν έχω όμως διάθεση να δουλέψω εσένα γιατί μου είσαι συμπαθής(υποσημείωση:μόλις βγήκα από την τουαλέτα άρα τα αισθήματά μου είναι ειλικρινή).Πάντως ένα θάμπωμα το νοιώθω.

Τα κουτσομπολιά με ενδιαφέρουν πάντα,ειδικά δε όταν είναι διασταυρωμένα.(Αλήθεια η Μακρυπούλια τα έχει ακόμα με αυτόν τον Ρεμο ή να έχω ελπίδες;)Αναμένω απάντηση στο καυτό ερώτημα με αγωνία.

@mamma

Είναι και έξυπνο βλέπω δεν μπορείς να το κοροϊδέψεις(από ποιόν να πήρε άραγε;).
Μη μου στέλνεις τέτοιες ευχές να χαρείς.Έχω καιρό ακόμα μπροστά μου.Μέχρι τα 60 νέος θα είμαι να το κάνω και αυτό!!!(Πάντως πάντα θαύμαζα τη δύναμη ενός γονέα που προσπαθεί να αναθρέψει ένα παιδί μόνος του...είτε είναι άντρας είτε είναι γυναίκα.Μεγάλη δύναμη για να παίζει και τους δύο ρόλους)

Skouliki είπε...

oxi δεν τα εχει αρα μπορεις ελευθερα να δυεισδυσεις στα χωριαφια της ηδονης σπερνωντας φυστικια

φιλια

island είπε...

Αύριο κιόλας θα πάω να της την πέσω...με κάνεις πολύ ευτυχισμέμο!!!wish me luck(Τί ψώνιο που είμαι Θεέ μου;)

Skouliki είπε...

και μετα πηγαινε ντουμπαϊ και φορα το χαβανεζικο σλιπακι και πριν αναψεις πουρο φωναξε με λεμε

καλημερες

tzonakos είπε...

Λευτεριά στον ΜΠΟΜΠ !
Και στον Μπομπ Σεργουλόπουλο.
Κάτω οι ανιτοπάνιες.
Καλημερα και καλή βδομάδα.

Humma Kavula είπε...

2island, zaphod : Έεεεελαααα ρε που κάνετε πως δε καταλαβαίνετε. Ζητείται να φτιαχτεί αφίσα με σήμα το λογότυπο, γιατί έτσι μας αρέσει. Το δικό σου πάντως είναι φοβερό.
Αυτό που εγώ δε καταλαβαίνω είναι πόσες τσουτσούδες πρέπει να'χει ο γκόμενος του Μπομπ σφουγγαράκη για του πει "Μωρό μου σε γαμώ απ'όλες τις τρύπες".
Οι γκομενίτσες που αναφέρεις ως αγάμητες μόνο τέτοιες δεν είναι. Μάλλον υπερκακογαμημένες θα τις χαρακτήριζα....

island είπε...

@skouliki

Ανήθικη πρόταση μου κάνεις;Άμα είναι να αγοράσω χαβανέζικο σλιπάκι.Όσο για το πούρο είχα κλέψει ένα κάποια στιγμή.Κάπου θα το βρω.Έλα λέμε...

Καλημέρες

@tzonakos

Λευτεριά και στο πουστόνησο αγαπητέ μην το ξεχνάμε.Καλημέρα

@Ο/Η Humma Kavula

Συγχώρα τον Zaphod ήταν και λίγο πιωμένος.Εγώ όντως δεν το έπιασα τέλεια αλλά με βοήθησε η mamma.

Τον Μπομπ θα μπορούσε να τον ικανοποιήσει ένας αχινός ας πούμε.Σκληρές καταστάσεις.Όπου αγκάθι και τρύπα.Ή ίσως ένα θαλάσσιο είδος ξεχασμένο από το πάλε ποτέ Τσέρνομπιλ.

Και οι κακογαμημένες γκόμενες στην κατηγορία των αγάμητων μπαίνουν.Την ίδια υστερία βγάζουν.Την καλημέρα μου

mamma είπε...

Δεν μπορώ να μην αφήσω το σχολιάκι μου.
Συμφωνώ με τον island
"κακογαμημένη=αγάμητη"
Και σας το λέει αυτό μια άγαμη μάνα που πολύ την έπρηξαν οι αγάμητες όλου του κόσμου!
Αει σιχτίρ!

Όσο για το Μπόμπ, ξανασυμφωνώ με τον οικοδεσπότη, μόνο ένας αχινός θα τον σώσει!!!
;-)

island είπε...

@mamma

Πες τα χρυσόστομη!!!Καλημέρα και πάλι

Dreamer είπε...

συμφωνώ απολύτως μαζί σου, φίλε μου...επιτέλους ας τους κόψει κάποιος όλους αυτούς τους ανόητους των μεσημεριανών.... μόνο ηλιθιότητα βλέπεις πια, καμία άλλη επιλογή δεν υπάρχει....
καλή σας μέρα

island είπε...

@Dreamer

Καλή σου μέρα.Χαίρομαι που σου άρεσαν τα υβριστικά μου κείμενα.Καλώς ήρθες και να περνάς

oneiroparmenh είπε...

Πες τα χρυσόστομε!!
Έλεος πια αυτό το ΕΣΡ..Δεν την ποαλεύουν εκει μέσα..

island είπε...

@oneiroparmenh

Δεν την παλεύουν οι άνθρωποι αλλά ποιός να τους σταματήσει...

Καλώς ήρθες και ευχαριστώ που πέρασες.Να περνάς

Oύρσουλα είπε...

Μικρό μου πόνυ, ο κόσμος τελειώνει
είμαστε πρώτοι, μα τρέχουμε μόνοι
μοιραία barbie χοντρή με ρυτίδες
βλέπεις ειδήσεις μα φοράς παρωπίδες

Παιχνίδια στη μάχη κι ο Τζι-άι-τζο μου
κοιτά πληγωμένος τον κόλπο του τρόμου
του λείπει ένα πόδι του λείπει μια ιδέα
του λείπει η ψυχή του μα έχει παρέα
μα έχει παρέα, μα έχει παρέα

Μικρά στρουμφάκια μ’αρβύλες και κράνη
και την Χιονάτη βιάζουν οι νάνοι
η Κάντι-Κάντι διακινεί ηρωίνη
για τον βαρόνο αστυνόμο Σαΐνη


Καλημέρααα

island είπε...

Και ο πούστης ο Τεν-Τεν
Ακούει τα λόγια που τούλεγαν
ΚΑι πέι και κάθεται
στα πόδια του σούπερμαν

Τα σέβη μου αγαπητή...το έχετε
Χαίρομαι πολύ που σας ξαναβλέπω

Skouliki είπε...

καλησπερα τρελαμενο

island είπε...

@Καλησπέρα τρελλαμένη.Έφαγα ένα πεϊνιρλί λέμε....όλα τα λεφτά.

maria λεμονατη! είπε...

καλημερα island
κουκου
εκπληξη
εχεις δωρακι
ομορφο
στο μαυρο δωματιο
μουσικες πολυαγαπημενες
τα τραγουδια που προτιμω απο το αλμπουμ πανινες κουκλες
κλικαρεις και κατεβαζεις
γιουχου
περιμενω με ανυπομονησια εντυπωσεις
γειαααα...
τα λεμε στο μαυρο δωματιο
- ο καφες ειναι στο κοκκινο δωματιο πανω στο τραπεζι διπλα στο τζακι-

Skouliki είπε...

εχω και φυστικια, χορτα, καρυδια, τυρογαριδακια, μυγδαλα

ο παλιατζηςςςςςςςςςςςς

zero είπε...

Πολυ σωστο το ποστ.

aa-duck είπε...

Well done island!
Πρώτα από όλα ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΠΟΜΠ!
Και χέστηκα αν είναι αδερφή ή δεν είναι (ήηηηημαρτοοοον).
Το όλο κόνσεπτ της τιμωρίας στηρίζεται σε ένα επεισόδιο που ο Μπομπ με τον Κολλητό του βρήκαν ένα στρειδάκι μπέιμπι και το ανέλαβαν για λίγες μέρες. Μάλιστα.
Η μαλακοπιτουρίαση που δέρνει το ΕΣΡ το βοηθάει να δει μόνο μέχρι εκεί, μάλιστα.
Εμάς για πόσο μαλάκες μας έχουν που η απόφασή τους αφορά μόνο το Κανάλι 9 που προβάλλει τις επαναλήψεις του Μπομπ και όχι το Star το οποίο προβάλλει τα καινούργια επεισόδια; ΜΧ!
Αν πραγματικά τους ενδιαφέρει τι παρακολουθούν τα παιδιά, γιατί δεν κάνουν κάτι για τα τίγκα στη βία γιαπωνέζικα καρτούνια;
Α μα γιατί αυτά κάνουν τα παιδάκια ΑΝΤΡΑΚΛΕΣ. ΜΧ!

island είπε...

@maria λεμονατη

Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι.Ήταν ότι έψαχνα.Και για τον καφέ επίσης.Τον ήπια λίγι πριν κρυώσει....τον πρόλαβα τελικά.

@skouliki

Πόσο πάει η πραμάτια σου;

@zero

Ευχαριστώ πολύ αδερφέ.

@aa-duck

Ευχαριστώ πολύ φίλε για τις φοβερές λεπτομέρειες δεν ήξερα για το σταρ.Και ο στρατός κάνει τα παιδιά άντρες γι αυτό ίσως δεν το κλείνουν το μαγαζί.Και εγώ εκεί έγινα ΑΝΤΡΑΣ..,

Καλώς ήρθες και να περνάς

Skouliki είπε...

δινω .. παιρνω ..τρωω ..φτυνω.. κλασσικα

KitsosMitsos είπε...

Σου αφιερώνω "του Κίτσου η μάνα κάθονταν", έτσι για καλό μήνα.

mata_ntomata είπε...

αχ...που να είναι αυτές οι αλήστου μνήμης εποχές, τότε που όλοι χαζεύαμε ένα αθωό αγροτόπουλο με μεγάλα ξύλινα τσόκαρα να κάνει παρέα με μια μάντρα χήνες, τότε που ένα μάτσο γαλάζια ανθρωπάκια ζούσαν ευτυχισμένα μέσα σε μανιτάρια και σε όλο το χωριό υπήρχε μόνο μια κοπελίτσα...και τώρα βομβαρδίζουν τα παιδάκια με αυτά τα παλιοπρώτυπα...τσ τσ τσ!

island είπε...

@skouliki

Δώσε και σε μας τίποτα....

@KitsosMitsos

Καλό μήνα και σε σένα με το τρία πουλάκια κάθονταν....Καλώς ήρθες.

@mata_ntomata

Τί να πείς;Άδικη κενονία.Άδικη.Καλό μήνα κούκλα μου.