Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Έτσι θα ήθελα

Έτσι θα ήθελα να ξεκινάει η δημιουργία ενός μουσικού κομματιού σήμερα.Σε μία σκηνή με λίγο φωτισμό,με μία κιθάρα και πολύ χορό.Χωρίς λάιφ στάιλ νόμους.Μόνο με τον νόμο της βαρύτητας.

Ένα εξαιρετικό βίδεον του Manu Chao με πραγματικά πολύ όμορφες φωνές.Κανένα σκηνικό τέχνασμα,καμία ψεύτικη επανάσταση(όπως αυτές που βιώνουμε αυτά τα χρόνια με την επέτειο του Πολυτεχνείου),κανένα κανάλι,κανένας Νταλάρας να γελά με αυτό το γέλιο του καρχαρία,χωρίς να νοιάζει τους δημιουργούς το ίματζ που θα έπρεπε να βγάλουν.

Ένα πολυπολιτισμικό βίδεον για τη μουσική,ένα βίδεον για τους ίδιους,ένα βίδεον για όλους.

Ευχαριστώ το μπλογκ του άει σιχτίρ που το βρήκε...

25 σχόλια:

giant13 είπε...

Καλημέρα, καλή βδομάδα.

Με το υπέροχο αυτό βίντεο, μου θύμισες τους δικούς μας Χειμερινούς Κολυμβητές με αρχηγό τον Αργύρη Μπακιρτζή.
Την πρώτη ηχογράφηση τους, στο στούντιο του Νίκου Παπαζόγλου στην Τούμπα, στο παλιό θεατράκι της ΜΕΝΤ.
Το χε μάλιστα ονομάσει "Το Αγροτικόν" αν δεν κάνω λάθος.

Μπορεί ίσως να επαναλαμβάνονται με την ιδιότυπη μουσική τους, αλλά πρώτα απ όλα κάνουν το κέφι τους και αυτό που αγαπούν.

island είπε...

@giant13
Θα ήθελα να δω τέτοια βίντεο.Έχεις καμία διεύθυνση υπ'όψιν σου;Το βασικό είναι,και αυτό θέλω να τονίσω με το βίντεο,ότι κάνουν αυτό που τους αρέσει.Γιατί πιστεύω με όλη αυτή την γκλαμουριά που μας τριγυρίζει ότι έχουμε χασει το αρεστό και κινούμαστε στις επιταγές της μόδας.

Όταν είχα ένα συγκρότημα πιό καλά περνούσα στις πρόβες παρά στα λάιβ που έπρεπε να είμαστε κάπως.

Καλώς ήρθες και ευχαριστώ πολύ που πέρασες..

Unknown είπε...

Τέλειο βιντεάκι!!!

Zaphod είπε...

Παρακαλούμε! Αν θυμαμαι καλά το video το έχει τραβήξει ένας roadie του group στα παρασκήνια πριν ή μετά (μάλλον το 2ο) την συναυλία!

love&kisses

maria λεμονατη! είπε...

pure stuff. στο δρομο που χαραξε ο bob.

an205 είπε...

ΑΠΟΨΕ ΚΑΝΕΙΣ JAM!!!

maria λεμονατη! είπε...

χαχα, πολυ καλο, ΑΝ 205!
να δεις αυτο θα εννοουσαν και οι δικοι μας ρεμπετες :D

island είπε...

@Inner silence
Thanks κούκλα

@Zaphod
Ευχαριστώ...Αυτά είναι τα καλύτερα βίντεο.Αν τύχει κάποιο άλλο στην αντίληψή σου στείλε διεύθυνση.
love&kisses του γού

@maria λεμονατη
Μιλάς για τον μπομπ μάρλει ή για τον σφουγγαράκι;γιατί τον δεύτερο θέλουν να το αποτάξουν επειδή λέει είχε βία σε ένα επεισόδιο και επειδή μερικά κράτη(Τουρκία)τον έχουν βγάλει ομοφυλόφιλο!!!Άρε ΕΣΡ που μας χρειάζεται...

@an205
Απόψε είδα ότι εσύ κάνεις Τζαμ στην δικιά σου σελίδα.Πολύ ενδιαφέρον το μέιλ που έλαβες.Ευχαριστώ που πέρασες

@maria λεμονατη
Μπες στη σελίδα του Αn205...Γράφει φοβερά πράγματα.Εκεί να δεις Τζαμ...Φιλιά

maria λεμονατη! είπε...

σηκωσα αναρτηση με το λινκ που μου εστειλες :(

an205 είπε...

Δεν θέλω να καπηλεύομαι ιδέες άλλων...
Το "απόψε κάνεις jam" είναι τραγούδι των ΣΑΜΑΤΙΣΤΑΣ...
http://www.amicme.biz/discography/tonight_you_are_jamming.html

mata_ntomata είπε...

Απλώς αυθεντικό--όπως θα μας άρεσε να είναι οι μουσικές!

island είπε...

Καλημέρα σε όλους

@maria λεμονατη!
Τελικά δεν αφορούσε τον Μαργαρίτη,ευτυχώς,όσο μπορεί να λέει ευτυχώς κάποιος σε τέτοιες υποθέσεις.Πάντως όπως και να έχει η στεναχώρια υπάρχει και σε ευχαριστώ που το προώθησες όπως έχω κάνει και εγώ.Και μάλιστα υπάρχει μεγάλη κινητοποίησ από τα φόρουμ και τα μπλογκς όπου ήδη υπάρχει βίντεο και περιμένουν την ταυτοποίοησή του.

Το μουνόπανο είναι κοντά

@an205
Να ήταν αυτό καπηλία θα ήμουν ευτυχισμένος.Δεν τους ήξερα και θα δω τώρα το βίδεο.Ευχαρισώ για την διευκρίνηση

@mata_ntomata

Ακριβώς αυτό που λες.Το έχεις. :)

pietà είπε...

Φοβερό βιδεάκι, όντως!

Εμένα με ταξίδεψε λιγάκι....

island είπε...

@pietà

Χαίρομαι που σου άρεσε και χαίρομαι που σε ξαναβλέπω

maria λεμονατη! είπε...

για τον bob marley μιλαω βεβαιως βεβαιως αλλα και ο bob ο σφουγγαρακης μες την καρδια μου ειναι μ'αυτα που τραβαει το καρτουν.

μπηκα στη σελιδα του αν205 και με περιμενε μια φοβερη εκπληξη: αφιερωμα στον γιωργο τσιγκο. τετραγωνισμενα φυλλα rules. αγαπημενος μου δισκος οι πανινες κουκλες. θα προσπαθησω να μαθω πως βαζουμε μουσικη στο blog για να εκθεσω το αγαπημενο μου κομματι (ειμαι και κομματακι ασχετη παναθεμα με)

island είπε...

@maria λεμονατη!
Και εγώ έχω μπει εδώ και μέρες και έμεινα άφωνος με τη ροή του λόγου του Τσίγκου.Εγώ δεν τον ήξερα.Μήπως έχεις κανένα ποίημά του να μου στείλεις;Το mail μου είναι viniohos@gmail.com.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

maria λεμονατη! είπε...

ποιηματα του εχω στο σπιτι στην αθηνα. τωρα ειμαι στο παρισι και θα κατεβω ελλαδα μετα τα χριστουγεννα. ξαναθυμησε το μου τοτε να σκαναρω τα καλυτερα. μπορεις βεβαια και να παραγγειλεις απ'οτι ειδα στα σαιτ που δινει λινκ ο αν205. σκεφτομαι να παραγγειλω την τελευταια συλλογη :)

maria λεμονατη! είπε...

η κουρουνα εβαλε τον bob τον σφουγκαρακι να μιλαει
:)

http://www.kourouna.blogspot.com/

maria λεμονατη! είπε...

και να τα χωνει συγκεκριμενα
παντα με το χαμογελο στα χειλι
ειναι μεγαλος!

island είπε...

@maria λεμονατη!

Καλημέρα Μαρία.Θα στο θυμίσω για τα ποιήματα αν και θα έχω αγοράσει κάποια :) ως τότε.Βέβαια μπορεί να έχεις κάποια που δεν τα έχω.Είδομεν.Το σάιτ της Κουρούνας το έχω δει.Είναι πάρα πολύ καλό.Ευχαριστώ...

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙ...

maria λεμονατη! είπε...

λοιπον, εχω το 'οδηγιες πισω' και το 'ελα ρε κοφτην πλακα'
επρεπε να στο ειχα αναφερει αλλα ειπαμε εχω ξεκουτιανει...α και χρονια πολλα για τα γενεθλια σου :p

παρε τα υπολοιπα να ανταλλαξουμε :D

απο μουσικη εχω τα τετραγωνισμενα φυλλα, τους χαμενους ποιητες και τις πανινες κουκλες.

παρε κι απο αυτους οτι λειπει!

αντε και καλα ψωνια (χτυπημα στην πλατουλα)
σακουλα θες;

maria λεμονατη! είπε...

λευτερια στον συντροφο σφουγγαρακι
η αδικια δεν θα περασει
asta la victoria siempre
venceremos

island είπε...

Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά :Ρ
Στείλε εσύ και ότν πάρω θα σου στείλω :Ρ

Το τελευταίο σου σχόλιο με ενέπνευσε να εμπλουτίσω την νέα μου ανάρτηση.Πάρε και μία πάσα στο ενδιάμεσο για την μεγάλη προσπάθεια που καταβάλεις και με διαβάζεις.Answer the call save the planet

Humma Kavula είπε...

Το βίνδεον το είχα βρει ψάχνοντας αυτό το αγαπημένο τραγούδι (που τελικά άρεσε και σε σένα) το "Machine Gun". Όπως είχα γράψει είναι η χαρά της της δημιουργίας και της μουσικής αυτή που εισπράτει το κοινό τέτοιων καλλιτεχνών. Υπάρχει έδαφος ακόμα για να καρποφορήσουν τέτοιου είδους προσπάθειες.

island είπε...

@Humma Kavula

Ευτυχώς υπάρχει ακόμα έδαφος και μάλιστα πρόσφορο.Ευτυχώς για μας τους αντίθετους της φοιβομουσικής και της κονσέρβα.Ευχαριστώ που πέρασες