Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Το ταξίδι

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

26/09/2003

Θα ανοίξω τα πανιά
στην βάρκα την παλιά.

Και πριν διαβεί
το φέγγος απ’ την κουπαστή,
θα γίνω κύμα και σταλιά
για να με πάρεις αγκαλιά.

Εσύ το ταίρι μου
πατρίδα μοναχή,
με ντύνεις μ’ αίμα και φυγή,
να φύγω πάλι την αυγή

Και να διαβώ
της μοίρας μου το ακρωτήρι.
Και να διαβώ
της μοίρας μου την άλλη γη

Μου σκίζουν τα πανιά
πουλιά αποδημητικά.

Μ’ αν πω να φύγω,
και κολυμπώντας το μπορώ
τα κύματα να οδηγώ
με μια πυξίδα ουρανό.

Και σαν αστέρι μου,
πατρίδα μοναχή,
ευθύς θα εξαϋλωθείς
σαν παραπέσεις σ’ άλλη γη.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

λειπον, αγκαπιτε άιλαντ, πολοι μαι λειπυ που δαι θειμασε τω Μανθω, ναβαγοσοστης απω τω καταστρωμα, αγκορι δειπλα μου τι τρωμερει νειχτα τις επειστροφεις απω Μειτοιλεινυ. λειπαμε τωσω πολυ που θα κανο κ κανενα ορθωγραφεικω λαθως!

Λειπόν,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα μπιρθντέι σου. ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ ΚΙ ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟΣ! (η χαζη να μη στραβωσει που σ' όλους δινω την ιδια ευχη. έχει ιστορία.)και του χρόνου με ένα τρίποδο για τη χλιδατη φωτογραφική σου και πολλα ταξίδια.

Oύρσουλα είπε...

Ε?εεΕε?εΕ?εΕε?ΕΕ?Εεε?εε?ε??Ε?

Ποιος έχει γενέθλια ;;;

an205 είπε...

Ταξίδι

Άγριος καιρός και συ μακριά μου
Σαν δέντρα ξεριζώνω εικόνες του χθες
Φλεγόμενα καράβια τα όνειρα μου
Κι οι λέξεις χάνονται σ αλλόκοτες σιωπές

Την απουσία σου έτρεμα όταν ήσουν κοντά μου
Μακριά μου όταν ήσουν μετρούσα στιγμές
Ύστατες λέξεις πικρές έκαψαν τα φτερά μου
Άθροισμα από δυο μοναξιές με απουσίες πολλές

Στων αναμνήσεων των ωκεανό
Τώρα με βάρκα χάρτινη πλέω
Γυρεύω ελπίδα στο θολό νερό
Μια άλλη ρότα για ταξίδι νέο

pietà είπε...

Ε? Κι εσύ γενέθλια; Σήμερα; Καλή φάση! (όχι,δεν έχω εγώ, ένας έταιρος-φίλος μπλόγκερ)

Χρόνια σου πολλά τότε και κυρίως, καλά!

maria λεμονατη! είπε...

φυγη απο δω, φυγη απο κει
οπου να πας εδω ειν'η γη.

island, ωραιο ποιημα...

island είπε...

@Ανώνυμος
Αγαπητή Μαριέτα.Μη σε στεναχωρεί το γεγονός ότι ξέχασα τον Μάνθο.Να είσαι σίγουρη πως αν ήταν καμιά καλλίγραμμη ναυαγοσώστρια μπορεί και να μην την επιθυμούσα αλλά δεν θα την ξεχνούσα.Τον Μάνθο γιατί να τον θυμάμαι για τους ωραίους του κοιλιακούς;Αυτούς τους θες εσύ φαντάζομαι(ή προτιμάς κοιλίτσα;)

Ευχαριστώ που έβγαλες στην φόρα την αποφράδα ημέρα μου και ευχαριστώ για το εντοιχισμένος.Θα πάρω κάτι σε πίτσος.Τρίποδο υπάρχει ήδη για τη μηχανή.Ανέβα να σου κάνω το πορτρέτο.Σε φιλώ στα μούτρα....

@ούρσουλα
Εγώ έχω ούρσουλα.Δεν μπορεί να κρατηθεί τίποτα μυστικό εδω μέσα

@an205
Πολύ όμορφο...Και ταξίδι θα βρεις και ρότα θα βρεις έτσι όπως γράφεις.Ευχαριστώ που πέρασες.

@pietà
Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου και να χαίρεσαι το έτερο μπλόγκερ.Πές του χρόνια πολλά απο εμένα.

@maria λεμονατη
Εδώ είναι η γη αλλά η φυγή πάλι εδώ είναι.Τί να κάνω;thanks

maria λεμονατη! είπε...

ηρθα τελευταια και καταιδρωμενη να ευχηθω χρονια πολλα.
εψαχνα ολη μερα τον χαχανουλη που τουχα παραγγειλει δωρακι.
το τρελοπαιδο ηταν ολη μερα μες στο δασος και εκοβε μουρα....
πολυχρονος!

island είπε...

@maria λεμονατη
Ευχαριστώ πάρα πολύ.Οχαχανούλης ψάχνει την κοκκινοσκουφίτσα.Δεν μαζεύει μούρα.Λάθος πληροφορίες έχεις.Βρίσκεται σε περίοδο αναπαραγωγής και δεν μπορεί να σκεφτεί τα μούρα.

αχ και βαχ είπε...

Αγαπημένε,
Κι όμως υπάρχει ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή.Είναι το ταξίδι που έχει σημασία και όχι η αφετηρία...Είναι η αφετηρία και ο προορισμός μαζί.
Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου!!!!
Θα τα πούμε το βράδυ
Ουου!

island είπε...

@axkaivax
Αγαπημένη...
πάντα με τον καλό το λόγο είσαι και το τελευταίο ταξίδι είναι νωρίς να το αναφέρεις.Εκτός και αν θεωρείς ότι γέρασα.
Χθες δεν σε είδα καλά γαμώ τα κάμπριο γαμώ...Μα καλά πού πάει ο αντρικός πληθυσμός;Είναι στραβοί;(Μη σε νοιάζει και θα κανονίσω εγώ για σένα φιλενάδα(και σίγουρα δεν θα κανονίσω για το ταξίδι χωρίς επιστροφή!!!).Τα φιλιά σε σένα και την Μαριέτα(ούτε εκείνη ήταν καλά).

mamma είπε...

Καλά το είδα πως στο προφίλ σου άλλαξε η ηλίκια από 29 σε 30. Μόνο που όπως πάντα άργησα να το καταλάβω.
Χρόνια γλυκό μου animal

mamma είπε...

Τρέμουν τα δάχτυλα από τη συγκίνηση και η ευχή βγήκε μισή.
Ξανά: Χρόνια πολλά!
:-)

island είπε...

Σε ευχαριστώ γλυκειά mamma.Να δεις το παιδί σου μεγάλο και τρανό.Ναι γαμώτο άλλαξε η ηλικία.Ευτυχώς που δεν γράφει ότι περπατάω πλέον τα 31!!!

Ψυχάκιας είπε...

Ήρθα να πω ένα γεια, αλλά όπως πάντα καθυστερημένος και Ψυχάκιας, φεύγω ευχόμενος να τα εκατοστήσεις!

Τις ευχές μου ομοιοπαθή περιπατητή των 31!! Καλό Δρόμο!

island είπε...

@Ψυχάκιας
Σε ευχαριστώ πολύ εν Χριστό αδερφέ και ομοπερηπατητή.Οι ευχές ανταποδίδονται...