Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2007

Τίτλος και άτιτλος

Ένα ερώτημα ενός φίλου μου θα θέσω που με ρώτησε χθες.Πες,μου λέει, ότι πάσχει κάποιος απο την σχιζοειδή κατάσταση της διπλής προσωπικότητας και ενώ είναι άντρας η άλλη του προσωπικότητα είναι πιο κοντά στο γυναικείο φύλο.Μπορεί άραγε αυτός ο άνθρωπος να παντρευτεί με το άλλο του πρόσωπο;
Και ρωτάω και εγώ...Πές ότι ο δήμαρχος(για να ξεφορτωθεί τον "τρελλάρα")δέχεται να παντρέψει το ίδιο πρόσωπο, η θέση της εκκλησίας ποιά θα είναι πάνω στο θέμα;Θα δεχτεί ο παπάς της ενορίας να κάνει τον γάμο ή θα καλέσει αμέσως εξορκιστή;Και αν ναι θα κάνει έκπτωση 50% στον άνθρωπο επειδή πάντρεψε 2 σε 1;
Φαντάσου να πάσχεις απο κάτι τέτοιο και να έχεις σχέση και με άλλη κοπέλα απατώντας εις γνώση σου τον άλλο σου εαυτό.Τί όμορφα τρίγωνα είναι αυτά;

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Pw re si!!!...
Ti grafeis? :P
Twra toulaxiston perase? :P

Unknown είπε...

Pw re si!!!...
Ti grafeis? :P
Twra toulaxiston perase? :P

island είπε...

Τί γράφω;παράξενα πράγματα;όπως και τα τραγούδια έτσι και αυτό βγαλμένο απο τη ζωή είναι(που παρεπιπτόντος είναι και πουτάνα).Πιστεύω πως με δύο αμοξίλ των πεντακοσίων θα περάσει στην δεύτερή μου προσωπικότητα και θα με αφήσει ήσυχο:-Ρ

Unknown είπε...

Kai meta anisixw egw gia ton ba8mo tou kapsimatos mou :-p
Kalhmeraa

island είπε...

Μην ανησυχείς συντρόφισσα...Και εγώ μαζί σου είμαι στο παραμύθι...

Oύρσουλα είπε...

Χαρά στο κουράγιο του πάντως...!

Υπάρχουν μέρες που δεν με ανέχομαι, πόσο μάλλον να με παντρευτώ.

Υ.Γ. Ακόμα και με σκύλο να παντρευτείς, έκπτωση από την εκκλησία δεν βλέπεις.

Forget It

island είπε...

@Oύρσουλα
Και βέβαια μιλάμε για έκπτωση τη στιγμή που υποτίθεται πως όλα τα μυστήρια είναι δωρεάν.Δηλαδή φακελάκι και στους παπάδες;;;
Καλως ήρθες...

Oύρσουλα είπε...

Το μόνο μυστήριο στην όλη υπόθεση είναι το γιατί θεωρούμε ακόμα τα μυστήρια δωρεάν...

Trust me είμαι νονά !!!

Oύρσουλα είπε...

Καλώς σας βρήκα...

Μετά από κάποια ηλικία δεν τα θυμάσαι όλα μαζί.

island είπε...

@ούρσουλα
είναι μυστήριο που δεν το σκεφτήκαμε όπως το σκέφτεσαι εσύ!!!είσαι λοιπόν μία έξυπνη νονά...και αν επιτρέπεις πόσα έσκασες στον τραγόπαπα για το μυστήριο του μυστηρίου(ώ μυστήριο);
υ.γ. σιγά την ηλικία

Oύρσουλα είπε...

Είμαι μία έξυπνη νονά...που τα σκαει συνεχώς !! Αν νομίζεις ότι το μεγαλύτερο έξοδο ενός νονού είναι αυτό της βάπτισης πλανάσαι πλάνην οικτράν. Ζωή να'χει όμως το ζουζούνι μου...

Και για να απαντήσω στο ερώτημα σου, πήγα με 50.000δρχ αλλά επειδή μου γυάλισε λίγο το μάτι ο τραγοτέτοιος πέταξα 5.000 και έφυγα. Τις πέταξα πράγματικά όμως στο γραφείο και το ευχαριστήθηκα...

Ο διάλογος δεν που ακολούθησε,δε, ήτο ένα κομψοτέχνημα :

- Βοήθεια σου παιδί μου.

- Δεν την θέλω...μπορείς να ξεκινήσεις την βάπτιση ?

Αχχχ...ωραίες αναμνήσεις !!

island είπε...

@Oύρσουλα
μετά από αυτόν τον σκληροπυρινικό διάλογο σου δίνω τα ρισπέκτς μου.Τό'χεις...δεν μου έγραψες όμως την αντίδραση του τραγοτέτοιου αλλά την φαντάζομαι(ξινισμένα μούτρα κι έτσι).
να σου ζήσει το ζιζάνιο νονά...

Oύρσουλα είπε...

Να αντιδράσει γιατί ;; Αφού το πήρε το χρήμα γιατί να χαλαστεί ο άνθρωπος του θεού ;;

Ίσως το γεγονός ότι δεν μου μιλάει όποτε με βλέπει (συγγενής της κουμπάρας), μπορεί να θεωρηθεί μία καθυστερημένη αντίδραση.

island είπε...

@Oύρσουλα
Και εγώ πιστεύω ότι είναι απλώς μία καθυστερημένη αντίδραση και όποιος πιστεύει το αντίθετο είναι τουλάχιστον κακόπιστος,κακόβουλος και κακεντεχής.Τα ρισπέκτς μου και πάλι...και επιμένω.........σιγά την ηλικία!!!